This is my life

Strumptrollet
Vi har ett strumptroll som bor i vår tvättmaskin. Det äter strumpor men alltid bara ena strumpan i ett par. Jag blir tokig på detta troll!!! Kan man bli av med det...?

Christian, killar är starkare än tjejer.

********** Nu är du skyldig mig tio!!! :-)**********
#1 - Christian

Ok boka rummet, strippa och ta fram oljan så kommer jag.

#2 - Tessan

You wish!!!!

#3 - Andreas

Det var på tiden att det hände nåt i den här bloggen....

#4 - Veronica

Har samma troll i min tvättmaskin, och i alla andra tvättmaskiner jag någonsin haft. Man kanske skulle lägga alla strumpor i en såndär tvättpåse som man brukar använda till bh'arna? Men vem orkar det... En annan lösning jag haft är att köpa upp mig på ett STORT antal av exakt samma färg o sort. Men det konceptet höll inte när det blev barn i familjen...

Bara att acceptera läget är jag rädd. :o/

#5 - Christian

Vadå I wish? Det är ju du som tjatar på mig hela tiden. Du vill ju att jag ska komma nio ggr till innan jag går.

#6 - Tessan

Christian, det där kan väldigt lätt missuppfattas... :)

#7 - Christian

Du menar att folk skulle kunna tro att det är helt oskyldigt?

#8 - Sofie

Det famous Troll.



Jap, har ett sådant hemma hos oss också. Men det finns en sak till som trollet gillar och det är nämligen hårspännen!

Helt otroligt den jävla tjyven... Måste vara jädra långhårigt den där typen..

#9 - Moa

Tack!

Gulligt av dig att lämna ett avtryck, de flesta gör ju tyvärr inte det.



Ni verkar vara en gullig familj.

Kram

#10 - Kulan

Anmäl dig gärna till Månadens Bästa Blogg hos mig =)



Vinnaren kommer bli länkad på en av de tolv största bloggarna i Sverige och få en fin present på köpet, värde över 1200kr!