This is my life

Besök hos Victor
Idag har Malin och jag varit i väg till Victors viloplats och hälsat på. Hans sten kom på plats för ett tag sedan, en spöket Laban sten. Så otroligt fin!

Vi satt vid Victor länge - tysta i bland, pratandes i bland om Victor, det orättvisa i det hela och livsfunderingar. Vi spelade "vyssan lull" på en speldosa och blåste bubblor för honom. Smekte gräset som växer över han lilla kista. Det var helt varmt...

Lilla fina Victor!












#1 - Ännu en medmänniska/mamma till 3

Hej!

Kikar in här för att titta på bilderna, läste på Victors blogg att ni hälsat på. Var förbi på väg hem från Stockholm i början av augusti men då hade inte den lilla fågeln hunnit landa på Labans hand.

#2 - Ännu en medmänniska/mamma till 3

Missade att skriva att det var fina bilder :)

#3 - moster josse

åh så fina bilder. är skön att veta att ni åker förbi och hälsar på hans plats, vet att det betyder mycket för Sofie och Peter. Blir rörd över er medmänniskor. Tack för att ni är så underbara!



Josse

#4 - Malin

Fina bilder på en fin plats...Lilla gubben!



Det var kul att ses i dag!



Kram



#5 - En medmänniska

Hej Therese!



Kikar också in och tittar på bilderna. Åå Så vackert man blir så rörd och så fint av alla er som har möjlighet som åker o besöker Victor, sitter hos honom, blåsor bubblor o lämnar fina gåvor till honom.

Underbara medmänniskor vill jag också säga!!



Kram Malin

#6 - Malin

Jag känner er inte, och jag vet inte varför det hände men det ska inte behöva hända. började storböla när jag såg det här.