This is my life

Iskallt vatten och ont i halsen
Idag har jag ont i halsen och känner mig allmänt hängig. Usch! Har dessutom frusit hela dagen förutom under en halvtimma efter lunchen då jag fick någon slags överhettning. I alla fall, jag hade sett fram emot en varm dusch hela kvällen. Jag klev in i duschen med den största gåshud som någonsin skådats och vad händer - INGET VARMVATTEN! Något har hänt med vår värmepanna. Vattnet var iskallt. Jag såg att det inte fanns något varmvatten tidigare på kvällen så A satte pannan på vinterläge men det verkar inte ha hjälpt. Den är bara fyra år gammal så jag hoppas verkligen inte den gått sönder. Ja, ja, det ska ju vara nyttigt att duscha kallt. Men skönt är det då inte!

Jag fattar fortfarande inte vad som hänt med min profilbild. Denär och förblir borta. Jag har i och för sig inte lagt så mycket tid på att se vad som hänt. Det pnkten ligger ganska långt ner i min lista över saker att ta tag i. Den kommer...

Godnatt!