This is my life

Vi har blivit invaderade...
... av myror. Jag tycker inte om myror! De är ok ute, men inte över hela diskbänken. Usch! De har bildat en myrgång från ytterdörren, genom hallen och upp på diskbänken. Jättetrevligt att hitta i köket kl sex på morgonen. Nu står det myrdosor här och jag hoppas verkligen de hjälper. Vill inte vakna till en myröverraskning i morgon också. Bläh!

Idag ringde sjuksköterskan från barnläkarmottagningen och sa att hon ska skicka hem remiss för provtagning gällande Idas mage. Då kan vi gå upp hit till vårdcentralen och ta proverna. Hoppas, hoppas, hoppas att det inte är något allvarligt!

I kväll har jag tittat på Victor på Sjukhuset, Tv3. Han kommer vara med imorgon, på torsdag och den 18/6. Åhh, vad det var synd om honom. Han såg jättedålig ut, stackars lilla barn! Varför, varför kunde han inte få fortsätta leva?
#1 - Ännu en medmänniska/mamma till 3

Hej, känner inte dig men läser ofta Sofies blogg precis som du. Ja, usch det är så himla sorgligt alltihop. Han fick kämpa och kämpa och ändå så fick han inte leva. Läser bloggen även om jag oftast blir ledsen men ändå måste jag fortsätta att läsa, konstigt eller hur? Tycker så synd om hela familjen, skulle vilja att hela historien hade fått ett annorlunda slut.

#2 - Veronica

Hej vännen! Såg via facebook att du startat en blogg. Vad bra! Så man får höra vad ni pysslar med där hemma! :o)

Stackars lilla Ida då! Men det låter ju som ni har en utredning på gång och det är ju bra! Nej, du får inte oroa dig i onödan, men jag vet att det är lätt att göra det. Man vill ju alltid det bästa för sina små goa barn. Men positiva tankar ger positiva resultat!

Vi kommer till Sverige snart, typ 10 juli - 10 aug. där omkring. Inget är bokat än, men vi hör av oss om exakta datum när allt e klart.



Kram och ha en bra dag nu, och ge familjen din en kram också!

#3 - Veronica igen...

Glömde säga en sak ang. myrorna! Vi hade det när vi bode i Farsta, jätte äckligt, jag vet! Känns ofräscht och smutsigt fast man inte gör annat än torkar rent för att hålla dem borta. Men jag vill minnas att alla sa, och det stämde, att de försvinner efter midsommar. Om det nu ger lite tröst...

#4 - Alex

Hej kusin vitamin! Inte visste jag att du hade såna här blogg-talanger ;) Jättekul att läsa om hur ni har det där uppe... Vi hörs snart! Stor kram från din kusse i Göteborg