This is my life

Lekstuga
Idag har A äntligen börjat bygga på barnens lekstuga. Ida hävdar bestämt att det är hennes men den är ju till Tim också. :-) Eftersom A ska iväg i morgon till söndag, så hinner den nog inte bli klar i helgen. Så fort den är klar ska jag "avancera"" i bloggen och lägga in bilder.

Nu ska jag gå och lägga mig. Det blev inte så mycket sömn i natt. Ida lyckades kissa ner hela sängen, lakan, madrass samt både hennes och mitt täcke. Så det blev till att byta sängkläder och tvätta madrassen med våtservetter i natt. Trots det vaknade hon pigg som piggelin kl 06.30. Så det var ju roligt när Tim vaknade (kl. 9.30 iofs) och hela han och hans täcke, kudde, lakan och madrass också var genomdränkta. Tur att vi har tvättstuga!
#1 - Malin

Hej!

Har precis lyssnat på låtarna på Victors blogg....tårarna bara rinner....



Tänkte höra med dig om du har lust att hjälpa mig att få till toppbilden till min blogg? Känner ingen som har tillgång till photoshop. Säg ifrån om du inte vill eller kan.

Vi hörs!!



/Malin

#2 - ANKAN

Hej!



Vad kul med lekstuga! Den kommer Stina gärna och inspekterar en dag. :-)



Här har vi mest jobbat på med att peta ner häckplantor i jorden. Det har ju dock varit väldigt mysigt. Jag gillar ju sånt. Festligt, även hos oss var det en "kissig natt" som passerade med nerdränkta pyjamaser och handukar i sängen...! Imorgon ska Stina och jag till Uppsala. Stina och hundarna ska vara hos mamma och pappa lite medan jag ska till Karin och hotta upp hennes balkong med krukor, blommor och blader. Kul!



Kram kram till er!



//ANKAN