This is my life

PRINS VICTOR
En ängel har rört vid mitt hjärta! 
En liten ängel vid namn Victor. Denna lilla tappra kille kämpade i flera månader mot den hemska cancerformen neuroblastom. En kamp han tyvärr förlorade. Underbara vackra Prins Victor fick vingar den 14 april 2009. Han blev bara 1 år 7 månader.

Snälla, bidra med pengar till hans fond och hjälp till att kämpa mot denna hemska sjukdom! Det är jättelätt via sms.

http://barncancerfonden.se/1707



Victors föräldrar har en blogg där de skriver så fint om sin lilla kämpe. Se den fina filmen "Victors film", under länkar.
All styrka till Sofie och Peter!

http://denstarkastestjarnan.blogg.se
#1 - Anonym

Hej maila mig är du snäll. Viktigt!



[email protected]

#2 - ANKAN

Hej Kära du!



Kul att du börjat blogga! Denna skall jag följa. Vad fina bilderna är på Ida och Tim.



Vad fint att du uppmanar till att bidra till barncancerfonden. Självklart skall vi bidra för alla väldens barn och till fine lille Victors minne.



Ha en bra dag!



Kram ANKAN

#3 - Malin

Hej!!



Hittade hit från Victors sida. Det är så skönt att höra att det finns fler människor som känner precis som jag, som oxå har tänkt på Victor och hans familj den senaste månaden och säkert också fällt många tårar. Jag är för evigt tacksam nu och tar vara på den värdefulla tid jag har med mina barn.

Jag har precis som du skrivit ett inlägg om Victor och bett dom som läser att skänka ett bidrag till hans fond. Tror att det är många som gör likadant.



Vilka söta barn du har:-)

Ha det så bra!!



//Malin