This is my life

Vad skriver man i en blogg då?
Ja, nu sitter jag här och ska skriva ett inlägg. Men vad sjutton skriver man? Vissa skriver om vad de har på sig. Jag tror ingen av de som läser den här bloggen är det minsta intresserad av vad jag har på mig, så länge det är kläder bara. Eftersom syftet med bloggen är att berätta vad jag och familjen har för oss, så nära och kära får lite upplysningar då jag är så dålig på att höra av mig på telefon, så borde jag väl skriva om det. (Eller så kan jag fortsätta på världens längsta mening...) Det som slår mig är att det händer väldigt lite i mitt liv. Idag, gick jag upp när kl ringde, kvart i sex. Gjorde i ordning mig, åkte till jobbet, jobbade, hämtade barnen, lagade middag, bytte sängkläder, tog på barnen pyamas, nattade dem och sitter nu med bloggen. Tjohoooooooooo, vilket händelserikt liv jag har. Jaha, det var ju kul. Fast det finns ju de som inte kommer upp ur sängen på morgonen, de som inte har jobb och de som inte har några barn än. Vad gör de egentligen? Inte hämtar de på dagis i alla fall... Nej, jag går och duschar istället. Det kanske händer lite mer i morgon. Fast jag måste erkänna att det är ganska skönt när det inte händer så mycket. :-) Godnatt!
#1 - ANKAN

Hej!



Din trogna bloggläsarinna finns vid din sida även om det "bara" så handlar om en vardaglig dag med en avslutande dusch...! Som sagt, de är ju ganska sköna de där dagarna.



Hälsningar från Sumpan

#2 - Malin

Hej hej! Känner igen dom där dagarna, låter ungefär som mitt liv:-)

Ska jag vara riktigt ärlig så vet jag knappt vad HTML är för något och jag har inte photoshop...men jag vill verkligen fixa till min blogg så jag ska forska lite mer i det där:-)

Hoppas allt är bra med dig!!



/Malin

#3 - Mamma

Hej gumman!

Hoppas allt är bra med er. Här är det som vanligt Krille kollar tv o jag sitter vid datorn. puss o kram från din mamma

#4 - Mamma

Hej gumman!

Hoppas allt är bra med er. Här händer inte heller så mycket. Krille kollar tv o jag sitter vid datorn. Har börjat nedräkningen till Amsterdam-resan.

Puss o Kram från mamma

#5 - Jennifer (Syrran)

Kul att mamma skriver två lika dana inlägg med 4 minuters mellan rum :D