This is my life

Yoga
Idag har jag varit på min yoga. Jag går på medicinsk yoga som utgår från kundaliniyoga. Det innebär att det inte är massa kroppsliga övningar utan man koncentrerar sig på att andas på olika sätt, för att öppna blockeringar. Jätteskönt för en stressad person som mig. Jag skulle egentligen behöva komma igång med träningen. Jag har alltid tränat mycket och varit fysiskt stark. Efter två graviditeter och nu småbarnsåren med tidsbrist blir det inte ingen träning alls. Jag känner mig som en gammal tant. Jag började springa lite för några veckor sedan men det kommer alltind en förkylning eller något emellan. Tidsnog ska det nog bli träning för mig också. Gäller bara att ta tag i det.
#1 - ANKAN

Go girl, go girl!!



Trevlig helg till dig och resten av ligan!



Själv skall jag träna mina "torr-lera-grävar-muskler" vid häckprojektet som skall avslutas i helgen!



Jag ska även över till Karin M och hotta upp hennes balkong med blomster och blader! :-)



KRAM



Trädgårds-ANKAN

#2 - sofie

Hejsan, såg att du hade skrivt ett inlägg på min blogg om du fick låna en bild att använda på din sida. Ville bara godkänna detta och tillägga att det var en jätte jätte fin länk du hade gjort till hans insamling. Kan du inte skicka koden på den så kan jag lägga upp en likdan på Victors blogg. Om du vill förståss. Den var så fin, och jag är så dålig på hur man gör egna.

Jätte gulliga barn du har, var rädda om varandra!!



Kramar från Sofie, Victors mamma