This is my life

GRATTIS TILL SOFIE - ÅRETS MAMA-HJÄLTE!

I går var jag på Mama-galan på Berns. En gala som utser årets Mama i olika kategorier. Vi som följer Sofies blogg om Victor hade nominerat henne som årets Mama-hjälte. Meningen var att Malin och jag skulle gått dit. Vi hade planerat det i flera veckor och sett fram emot det båda två. Tyvärr blev Malin sjuk, så jag gick dit med Karin istället. (Stackars Malin – hoppas du blir frisk snart!) SOFIE!!! Hon är numera utsedd till årets Mama-hjälte! Det var så roligt jag tog massor med kort. Tyvärr är vår kamera alldeles för dålig och jag alldeles för kort, så korten blev inte så jättebra. Finns mycket bättre kort i Sofies blogg. Grattis Sofie! Det finns ingen som är värd det lika mycket som du!







Och så några andra...




#1 - Malin

Tack för uppdateringen!! =) Det måste ha varit kul att se alla människor som man annars bara ser på TV eller på bild. Så kul att Sofie vann! Man önskar bara att Victor hade fått vara där med henne.....



Kram