This is my life

Elton

Jag följer Victors blogg varje dag (som alla vet). För några månader sedan var det en mamma som skrev en kommentar och nämde även att hennes lilla kille Elton har samma sjukdom som Victor. Jag gick in i hennes blogg och läste lite. Efter det har jag gått in och tittat lite nu och då för att läsa hur det går för Elton och hans kamp mot sjukdomen. För han har precis som Victor, kämpat och kämpat och kämpat. Tyvärr klarade han inte kampen. I morse somnade lilla Elton in och himlen har fått ytterligare en stark stjärna. Varför måste barn lida och försvinna alldeles för fort? Det är så orättvist!

 Vila i frid lilla söta Elton!!! Ett ljus brinner för dig här hemma.

#1 - Malin

Ja, Varför??? Det är så fel...

Jag ville så gärna tro att han skulle få vakna och komma tillbaka till sin familj...Varför kunde det inte få bli ett lyckligt slut....usch jag blir så ledsen!



Kram