This is my life

Två ljus för två små barn
I dag fick jag reda på att några nära vänners, kompisars dotter, olyckligtvis inte klarade sig efter att ha fallit i familjens pool. Hon hade precis fyllt två år. Alla våra tankar går till Malin och hennes familj! Emilee, vila i frid! Hoppas du har det bra där du nu är. Ett ljus brinner för dig hos oss i kväll.

Ett ljus brinner också för lille Victor, som även han finns i mina tankar. Alltid!



Två små barn som inte fick leva klart sina liv. I mina tankar virvlar ett ord - VARFÖR?
#1 - Ankan

Åh nej, åh nej. Jag blir helt matt kall och stum när jag läser dina ord. Så grymt...!



Stor varm kram



//ANKAN

#2 - Malin

Nej, man kan inte förstå varför sånt händer, det är så fel!!! Säger precis som du, VARFÖR??



Kram

#3 - sofie

Usch det är så tragiskt... Varför skall våra små försvinna ifrån oss? Vad är meningen?

Stora kramar till familjen från oss, vi tänker på dem.



Ville skriva ett stort grattis till Ida på födelsedagen, men kom av mig när jag läste inlägget.

Hoppas iaf att ni hade en toppen dag i lördags!!



Kramar Sofie